שליטה באמנות האינטימיות מדריך לטיפים מוצלחים לסקס

מין. המילה לבדה יכולה להביא מספר עצום של רגשות החל מתשוקה והתרגשות ועד חרדה וחוסר ביטחון. עבור רבים, נושא המין הוא נושא רגיש וטאבו, מה שמקשה על התייחסות ודיון. עם זאת, שיחות פתוחות וכנות על סקס יכולות להוביל לחוויה אינטימית מספקת ומספקת יותר.

בין אם אתה מקצוען מנוסה או חדש בעולם החקירה המינית, תמיד יש מקום לשיפור והשכלה נוספת. בפוסט בבלוג זה, נשתף כמה טיפים לסקס מומחים שיעזרו לך להזריק תשוקה, תקשורת והנאה לחיי המין שלך.

1. לתקשר, לתקשר, לתקשר

אחד ההיבטים החשובים ביותר של כל מערכת יחסים, במיוחד מבחינה מינית, הוא תקשורת. קיום דיאלוג פתוח וכנה על הצרכים, הרצונות והגבולות שלך חיוני לחיי מין בריאים ומספקים. אנשים רבים נאבקים בתקשורת בכל הנוגע למין, בין אם זה בגלל מבוכה או פחד משיפוט.

חשוב לזכור שתקשורת לא תמיד חייבת להיות מילולית. רמזים לא מילוליים, כגון גניחות, מגע או קשר עין, יכולים גם להיות יעילים במתן לבן הזוג שלך לדעת ממה אתה נהנה. בנוסף, קח את הזמן כדי לבדוק עם השותף שלך ולבקש את המשוב שלהם. לא רק שזה יוביל לחוויות מיניות טובות יותר, אלא זה גם יחזק את הקשר הכולל שלכם כזוג.

2. משחק מקדים הוא המפתח

משחק מקדים מכין את הקרקע לחוויה מינית מספקת ומהנה. דילוג על שלב מכריע זה עלול להוביל למפגש מיני נמהר ולא מספק. קחו את הזמן לחקור אחד את הגוף של השני ולמצוא מה מדליק את שניכם. משחק מקדים יכול לכלול פעולות כגון נשיקה, עיסוי, מין אוראלי ואפילו סקסטינג.

עד כמה שכולנו אוהבים את האירוע המרכזי, אל תזלזלו בכוחו של המשחק המקדים. זה לא רק עוזר לבנות ציפייה ועוררות, אלא גם מאפשר לך ולבן זוגך להתחבר ברמה עמוקה יותר.

3. אל תפחדו לנסות דברים חדשים
דובאי אסקורט המלצה

אחד ההיבטים המרגשים ביותר של סקס הוא האפשרויות האינסופיות ומקום לחקירה. אל תפחדו לצאת מאזור הנוחות שלכם ולנסות דברים חדשים עם בן או בת הזוג שלכם. זה יכול להיות משהו פשוט כמו תנוחה חדשה או שילוב צעצועי מין במשחק שלך.

חקירת דברים חדשים יכולה להוביל לחיי מין נלהבים ומחוברים יותר, והיא יכולה לעזור לך לגלות דברים חדשים שאולי לא ידעת שאתה נהנה מהם. רק זכרו תמיד לתקשר עם בן הזוג שלכם ולהציב גבולות מראש.

4. הגדר את מצב הרוח

יצירת אווירה נכונה יכולה להשפיע באופן משמעותי על החוויה המינית שלך. כיבוי האורות, הדלקת נרות והשמעת מוזיקה רכה יכולים לעזור להגדיר את מצב הרוח ולגרום לשניכם להרגיש רגועים וברגע. שילוב חושים שונים, כגון שמנים ריחניים או חומרי סיכה בטעמים, יכול גם לשפר את החוויה הכללית.

חשוב גם לזכור שמצב הרוח לא חייב לקרות בחדר השינה. אתה יכול להתחיל להגדיר את מצב הרוח שעות מראש על ידי שליחת הודעות פלרטטניות או בישול ארוחת ערב יחד. בניית ציפייה לאורך היום יכולה להוביל למפגש מיני אינטנסיבי ומהנה יותר.

5. התמקדו בהנאה, לא בביצועים

בחברה שמעריכה ביצועים והישגים, קל להביא את הציפיות האלה לחדר המיטות. עם זאת, כשמדובר במין, התמקדות בהנאה ולא בביצועים היא המפתח. שחררו כל לחץ לבצע ובמקום זאת התמקדו במה שמרגיש טוב עבורכם ועבור בן זוגכם.

בנוסף, יש לזכור כי אורגזמות לא חייבות להיות המטרה הסופית של סקס. במקום זאת, התמקדו במסע ובקשר עם בן או בת הזוג שלכם. לא רק שזה יוביל לחוויות מיניות מספקות יותר, אלא זה גם יכול להקל על כל לחץ או חוסר ביטחון סביב ביצועים.

6. אל תשכחו טיפול לאחר מכן

לעתים קרובות מתעלמים מהטיפול לאחר הטיפול, אך זהו חלק חיוני מכל חוויה מינית, במיוחד עבור אלה העוסקים ב- BDSM או במשחק גס יותר. זה כרוך בטיפול ברווחה הרגשית והפיזית אחד של השני לאחר קיום יחסי מין. זה יכול לכלול התכרבלות, שיחה או פשוט לבדוק אחד עם השני.

חשוב לזכור שסקס יכול להעלות מגוון רגשות, וטיפול לאחר מכן מאפשר לך ולבן זוגך להרגיש בטוחים, נתמכים ומחוברים לאחר מפגש מיני.

7. שמור על הבריאות המינית שלך

זיהומים המועברים במגע מיני (STIs) הם סיכון ממשי ושכיח בכל הנוגע לפעילות מינית. חשוב לתרגל מין בטוח, כולל שימוש בקונדומים ולהיבדק באופן קבוע עם בן / בת הזוג. למדו את עצמכם על מחלות מין, ואל תחששו לשאול את בני הזוג שלכם על בריאותם המינית.

בנוסף להגנה מפני מחלות מין, חיוני גם לדאוג לבריאות המינית שלך בדרכים אחרות. זה יכול לכלול שמירה על היגיינה טובה, שמירה על הידרציה ושינה מספקת, ושיחה עם ספק שירותי בריאות על כל חשש שיש לך.

מסקנה

טיפים לסקס אינם גישה אחת שמתאימה לכולם. מה עובד עבור

בלוג סקס - מאמרים נוספים

לא רק בתעשיית המבוגרים ניתוח מתיחת פנים כתחליף לטיפולי פנים

לא רק בתעשיית המבוגרים: ניתוח מתיחת פנים כתחליף לטיפולי פנים

ניתוחים פלסטיים הפכו פופולריים יותר ויותר בעשורים האחרונים, והשפעותיהם ניכרות בהיבטים רבים של החברה שלנו. קבוצה מסוימת של אנשים שאימצו ניתוחים פלסטיים הם מבוגרים וכוכבי תעשיית המין. אנשים אלה תמיד היו תחת בדיקה אינטנסיבית, כמו…
לא רק בתעשיית המבוגרים: ניתוח מתיחת פנים כתחליף לטיפולי פנים
נערות ליווי בישראל הופכות פופולריות

נערות ליווי בישראל הופכות פופולריות

נערות ליווי בישראל הופכות פופולריות ומבוקשות יותר ויותר על ידי מקומיים ותיירים כאחד. נשים יפות ואלגנטיות אלה מספקות מגוון רחב של שירותים ללקוחותיהן, כולל חברות, דייטים לארוחת ערב ואפילו חברים לנסיעה. ענף הליווי בישראל חווה…
נערות ליווי בישראל הופכות פופולריות
טנטרה תרגול עתיק לצמיחה רוחנית וחיבור

טנטרה: תרגול עתיק לצמיחה רוחנית וחיבור

כאשר רוב האנשים חושבים על טנטרה, הם עשויים לדמיין תרגולים אקזוטיים וחושניים. אמנם יש מרכיב של טנטרה שמערב מיניות, אבל התרגול העתיק הזה הוא יותר מזה. טנטרה היא גישה הוליסטית לחיים ולרוחניות שהיא מעבר לשטחי.…
טנטרה: תרגול עתיק לצמיחה רוחנית וחיבור
אמנות האינטימיות חקירת תנוחות המין השונות

אמנות האינטימיות: חקירת תנוחות המין השונות

סקס הוא חלק טבעי ומהנה ביחסי אנוש. זה מביא תחושה של אינטימיות, חיבור וסיפוק. ובעוד שלכולנו יש את התנוחות המועדפות עלינו, חשוב לשמור על דברים מרגשים ולתבל דברים בחדר השינה. כאן נכנסת לאמנות החקירה וההתנסות…
אמנות האינטימיות: חקירת תנוחות המין השונות

בלוג סקס