שדרגו את משחק חדר השינה שלכם לחקור את אמנות תנוחות המין

מעטים הדברים שיכולים לתבל לילה מהביל בחדר השינה ממש כמו לנסות תנוחות סקס חדשות והרפתקניות. בין אם אתם נמצאים עם בן הזוג שלכם כבר שנים ובין אם אתם רק מתחילים לחקור אינטימיות פיזית עם להבה חדשה, שילוב תנוחות שונות ברפרטואר שלכם יכול להוביל לחיי מין מספקים ומספקים יותר.

אבל עם כל כך הרבה עמדות לבחירה, זה יכול להיות מכריע לדעת איפה להתחיל. לכן הרכבנו מדריך מקיף לאמנות תנוחות המין – המכסה הכל, החל מהיתרונות של ניסיון תנוחות חדשות ועד כמה מהתנוחות הטובות ביותר עבור כל רמת ניסיון.

היתרונות של התנסות בתנוחות מין חדשות

לפני שנצלול לתנוחות ספציפיות, בואו נדבר על למה חשוב לשלב תנוחות חדשות בחיי המין שלכם. בתור התחלה, התנסות בתנוחות חדשות יכולה להביא תחושה של חידוש והתרגשות לחיי המין שלך. כאשר אתה מרגיש בנוח ו routinized עם אותן תנוחות, דברים יכולים להיות קפוא ומשעמם. התנסות בתנוחות חדשות יכולה להחזיר חלק מהתשוקה המוקדמת הזו ולהחדיר אנרגיה חדשה למפגשים המיניים שלכם.

בנוסף לשמירה על דברים מרגשים, התנסות בתנוחות מין חדשות יכולה גם לשפר את הקשר הפיזי והרגשי הכולל שלך עם בן / בת הזוג שלך. על ידי חקירת הגוף אחד של השני בדרכים שונות, שניכם תלמדו יותר על מה מדליק אתכם ומה מביא הנאה לבן הזוג שלכם. זה יכול להוביל להבנה עמוקה יותר ותקשורת בין שניכם, ובסופו של דבר לחזק את מערכת היחסים שלכם.

המשרות הטובות ביותר למתחילים

אם אתה ובן זוגך חדשים בעולם תנוחות המין, חשוב להתחיל עם כמה מהתנוחות הבסיסיות יותר כדי למנוע כל מאמץ או אי נוחות מיותרים. הנה שלוש עמדות נהדרות למתחילים לנסות:

1. מיסיונרית – זוהי אולי התנוחה המוכרת והמסורתית ביותר, כאשר אחד מבני הזוג שוכב על גבו והשני למעלה פונה אליהם. זוהי תנוחה נהדרת למתחילים מכיוון שהיא מאפשרת קשר עין וחיבור קל, תוך שהיא מאפשרת גם מגע גוף מלא.

2. דוגי סטייל – בתנוחה זו מעורב שותף אחד על ארבע והשותף השני נכנס מאחור. זוהי תנוחה נהדרת למתחילים מכיוון שהיא מאפשרת חדירה עמוקה יותר ויכולה להיות פחות תובענית פיזית עבור שני בני הזוג.

3. כפיות – תנוחת הכפיות נהדרת למתחילים מכיוון שהיא נוחה ונינוחה. שני בני הזוג שוכבים על צדיהם, כשאחד מבני הזוג נכנס מאחור. תנוחה זו מאפשרת לשני בני הזוג להרגיש אינטימיים ומחוברים תוך מתן הזדמנות לחדירה עמוקה.

עמדות ביניים לתבל את הדברים

לאחר שאתה והשותף שלך יש להיות נוח יותר עם היסודות, הגיע הזמן להתחיל לחקור עמדות ביניים יותר. הנה שלוש תנוחות שיכולות להוסיף קצת ריגוש וגיוון לחיי המין שלך:

1. קאוגירל – תנוחה זו כוללת את בן הזוג למעלה, מול רגליו של בן זוגו. זוהי תנוחה נהדרת לרמת ביניים מכיוון שהיא מאפשרת חדירה עמוקה יותר ומעניקה לאדם למעלה שליטה מלאה על קצב ועוצמת המין.

2. קאוגירל הפוכה – תנוחה זו דומה לבוקרת, אך עם בן הזוג מול ראשו של בן זוגו. וריאציה קלה זו יכולה להביא זווית ותחושה חדשה לחוויה.

3. עמידה – תנוחה זו נהדרת כאשר אתם רוצים לשנות דברים ולהוסיף קצת חידוש לחיי המין שלכם. זה כרוך בעמידה של אחד מבני הזוג בעוד השני מוגבה, כגון על דלפק או על קיר. תנוחה זו מאפשרת חדירה עמוקה ויכולה להיות מרגשת במיוחד אם היא נעשית בסביבה חצי ציבורית.

משרות מתקדמות להרפתקנים

למי שמרגיש הרפתקני במיוחד ומחפש לקחת את חיי המין שלו לשלב הבא, הנה שלוש עמדות מתקדמות לנסות:

1. המריצה – בתנוחה זו אחד מבני הזוג אוחז ברגליו של השני בזמן שהוא בתנוחת כריעה. זה דורש קצת כוח פלג הגוף העליון וזה נהדר עבור זוגות שרוצים להוסיף קצת אתגר פיזי לאינטימיות שלהם.

2. האמזונס – תנוחה זו היא וריאציה של התנוחה המיסיונרית, כאשר גם בן הזוג למעלה מחזיק את רגליו למעלה ומעל כתפיו של בן זוגו. הדבר מאפשר חדירה עמוקה וקשר הדוק בין שני בני הזוג.

3. הלוטוס – תנוחה מתקדמת זו דורשת גמישות מסוימת ויכולה להיות דרך מצוינת לחקור זוויות ותחושות שונות. שני בני הזוג יושבים זה מול זה כשרגליהם כרוכות זו סביב זו. תנוחה זו מאפשרת אינטימיות עמוקה וקשר עין.

תקשורת היא המפתח

לא משנה באיזו תנוחה תנסו, חשוב לתקשר עם בן הזוג שלכם לאורך כל החוויה. דברו על מה מרגיש טוב ומה לא, והיו פתוחים לנסות דברים חדשים. זכרו, סקס צריך להיות חוויה מהנה ומהנה לשני בני הזוג, ותקשורת היא המפתח להשגת מטרה זו.
www.escortsgirlsdirectory.com

שילוב תנוחות סקס חדשות בשגרת חדר השינה שלך יכול להיות דרך מהנה ומרגשת להחזיר את הניצוץ ולהעמיק את הקשר שלך עם בן / בת הזוג שלך. אז למה אתם מחכים? התחל לחקור וגלה אילו תנוחות מתאימות ביותר עבורך ועבור בן זוגך. שלך

בלוג סקס - מאמרים נוספים

לא רק בתעשיית המבוגרים ניתוח מתיחת פנים כתחליף לטיפולי פנים

לא רק בתעשיית המבוגרים: ניתוח מתיחת פנים כתחליף לטיפולי פנים

ניתוחים פלסטיים הפכו פופולריים יותר ויותר בעשורים האחרונים, והשפעותיהם ניכרות בהיבטים רבים של החברה שלנו. קבוצה מסוימת של אנשים שאימצו ניתוחים פלסטיים הם מבוגרים וכוכבי תעשיית המין. אנשים אלה תמיד היו תחת בדיקה אינטנסיבית, כמו…
לא רק בתעשיית המבוגרים: ניתוח מתיחת פנים כתחליף לטיפולי פנים
נערות ליווי בישראל הופכות פופולריות

נערות ליווי בישראל הופכות פופולריות

נערות ליווי בישראל הופכות פופולריות ומבוקשות יותר ויותר על ידי מקומיים ותיירים כאחד. נשים יפות ואלגנטיות אלה מספקות מגוון רחב של שירותים ללקוחותיהן, כולל חברות, דייטים לארוחת ערב ואפילו חברים לנסיעה. ענף הליווי בישראל חווה…
נערות ליווי בישראל הופכות פופולריות
טנטרה תרגול עתיק לצמיחה רוחנית וחיבור

טנטרה: תרגול עתיק לצמיחה רוחנית וחיבור

כאשר רוב האנשים חושבים על טנטרה, הם עשויים לדמיין תרגולים אקזוטיים וחושניים. אמנם יש מרכיב של טנטרה שמערב מיניות, אבל התרגול העתיק הזה הוא יותר מזה. טנטרה היא גישה הוליסטית לחיים ולרוחניות שהיא מעבר לשטחי.…
טנטרה: תרגול עתיק לצמיחה רוחנית וחיבור
אמנות האינטימיות חקירת תנוחות המין השונות

אמנות האינטימיות: חקירת תנוחות המין השונות

סקס הוא חלק טבעי ומהנה ביחסי אנוש. זה מביא תחושה של אינטימיות, חיבור וסיפוק. ובעוד שלכולנו יש את התנוחות המועדפות עלינו, חשוב לשמור על דברים מרגשים ולתבל דברים בחדר השינה. כאן נכנסת לאמנות החקירה וההתנסות…
אמנות האינטימיות: חקירת תנוחות המין השונות

בלוג סקס